ALLDELES FÖR SNABBT...

Publicerat: 2010-12-01 07:57:53
Godmorgon mina vänner!
Just nu sitter jag här i mitt rum, och ska snart bege mig mot skolan. Ännu en gång.  Så kom jag helt plötsligt på att det är bara SEX dagar kvar tills jag fyller år! Hur konstigt är inte det?! Herregud, om tiden ska fortsätta flyga fram så här, vet jag inte vad jag gör. Det har redan gått alldeles för snabbt sen typ i somras, så nu tycker jag att det får slow dooown! Håller ni inte med mig?
Idag är det en skön dag i skolan. Onsdag, vilket betyder att vi slutar 13.55 och har bara massa härliga lektioner, slöjd, SO, musik (inte fullt lika härligt) men det blir nog bra.
Ja detta blev ju en väldigt rolig text för er att läsa.... Jag ska bättra mig, lovar!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: