BAD UPDATE

Publicerat: 2010-12-17 08:08:35
Ja, jag låter rubriken tala... förlåt! Det har helt enkelt inte hunnits med. Jag avskyr själv när nån säger så, men jag förstår hur dem känner ibland nu. Det bara hinns inte med att uppdatera och lägga in bilder och allt. Men jag ska försöka bättra mig nu igen!
Idag är det fredag och igårkväll fick jag reda på att vi har inställd hemkunskap nu på morgonen! Wiie! Den är ju den längsta lektionen vi har, så jag behöver inte vara i skolan förrän kvart över tio! Dessvärre vaknade jag runt sju ändå idag.. men jag tror att bara få slappa på morgonen och inte stressa kan göra susen det också.
I helgen blir det full rulle för mig. På lördag förmiddag åker jag in till stan för ett träningspass i sturehallen, och sen vidare till göteborg för lite julshopping. Sen på söndag ska jag spela en cup i sjöbohallen, som heter BUA. Så det ska bli väldigt roligt. Hoppas jag! Haha.
Men nu ska jag  ta och äta en god frukost.
Ha en jättebra dag!
Kram




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: