BRA PRESENTAFFÄRER

Publicerat: 2010-12-19 19:11:32
Ja, julafton börjar närma sig med stormsteg! Rättare sagt, det är bara fem dagar kvar! Shit. Jag har knappt fattat det själv. Måste börja bygga upp julkänslan nu alltså. Den ska upp till 1000!
Och med julafton följer... julshoppingen! Kan upplevas väldigt jobbig för många. Haha! Men jag är säker på att det finns några av er som inte har börjat än? Been there, done that. Men nu, i år, har jag faktiskt nästan allt klart i skrivande stund. Det känns super. Dessvärre har jag köpt lite dyra saker i år kan jag tycka, men vafasen, det är bara jul en gång per år, så varför inte! Men till er alla er pobrecitos/pobrecitas (stackare) som sitter där hemma med lite små-ångest kan jag med nöje ge en hjälpande hand! Här kommer mina "sista minuten-affärer tips"
LAGERHAUS:
What´s not to like när det gäller lagerhause? Affären har ju allt och mer därtill, plus, att det oftast är väldigt roliga färger och citat med mera på deras produkter. En riktigt bra presentaffär! Besökte den faktiskt en snabbis idag, och kan verkligen konstatera att deras priser också är en bra anledning till att handla där. Go for it!
ÅHLENS:
Inte riktigt som lagerhause, men lite smålika är affärerna ändå. Åhlens har det mesta. Kläder, film, böcker, smink, osv osv. De har ett bra utbud och bra priser. Ett jättebra alternativ enligt mig! Hit ska du gå om du vet vad du vill ha men inte hittar det, då hittar du det med säkerhet på åhlens.
Så mycket bättre




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: