BUA

Publicerat: 2010-12-18 17:53:01
Imorgon är det dags för den årliga buacupen att gå av stapeln. Känns jättekul. Men. Ett stort MEN. Just nu mår jag inte bra.Det började när vi var på ICA Maxi. Helt plötsligt kände jag mig helt yr och illamående, och sa det sen till pappa. Han tittade på mig, tog snabbt av mig mössan och beordrade mig att sätta mig ner. Jaha, tänkte jag. Det visade sig att jag hade varit helt kritvit i ansiktet och på läpparna och allting... funderar än en gång varför jag råkar ut för sånt här så ofta? Att svimma är typ "my thing". Jag har nu varit hemma ett ganska långt tag, men känner att jag fortfarande har ont i huvudet, mår lite illa och är helt slut i hela kroppen. Druckit vatten har jag gjort, legat och vilat, och till och med tagit en dos av min kära och trogna vän ipren, men ingenting har hjälpt...  Nu återstår det bara och se hur jag mår ikväll. JAG MÅSTE BLI FRISK. Usch.

Colette

ipren ja.. ;) inte precis min vän:P

haha, hanna jag kommer ihåg i sexan när du svimma på mig där vid "hänga knäveck"-stålparna ;) det var läääskigt

2010-12-18 21:34:09 http://colettekierdorf.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: