DÅLIGT SAMVETE

Publicerat: 2010-12-18 14:25:48
Vad är jag för en bloggare egentligen? Måste bli mer rutinerad alltså.. haha. Men jag ska försöka.
Idag har jag varit i stan för en timmes träningspass och känner mig väldigt avslappnad nu efteråt, eftersom jag verkligen älskar den där känslan när man har tagit en go dusch, hoppar i dem stora mjuka myskläderna och bara myyyser. Men om jag ska vara ärlig hade jag hellre dragit på mig jeansen och stuckit till stan, men min vän mådde inte bra, så jag får försöka underhålla mig själv ett tag. Förresten, så har jag en lånemobil nu. Helt okej faktiskt. För er som ville veta, haha! Men jag lovar, jag uppdaterar ett roligt inlägg sen, ni ska få se..
kramkram
en hysat glad hanna med sin mobil




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: