DAN FÖRE DAN FÖRE DOPPAREDAN

Publicerat: 2010-12-21 15:14:17
21 december. Så nära nu! Jag kan inte hjälpa det, jag älskar julafton, blir fortfarande sådär pirrig i magen, och så kommer det nog alltid att vara har jag en känsla av. Härligt värre.
Dagarna som följer blir otroligt roliga men väldigt fullspäckade. Ska jag berätta? Okej.
Idag har hela skoldagen fyllts av fotbollsspelande och en massa skratt. Underbart! Nu har jag kommit hem, och ska snart dra mig mot staden för en sista runda julshopping. Och sedan tillbringar vi kvällen hos släkten, fast denna gången endast mammas syskon + barn i sandared hos min moster, med julmys.
Sedan är det onsdag då. Julavslutningsdagen! Wiie! Efter julavslutningen och allt vad det innebär ger jag mig ut på äventyr i göteborg! Det blir nog bara lite fika, fönstershopping och sånt mysigt. Fine by me. Onsdagskvällen tillbringar jag och mina kära vänner i kyrkebo, förhoppningsvis tills vi inte ser något längre! Det är något med kyrkebo by night alltså...;)
Onsdagen följs såklart upp utav torsdag, då blir det mycket inslagning och tllagning av den UNDERBAR julskinkan! Ja, fredag, vad ska man säga? JULAAAAAAAAAAAAAAAAAAFTON!
Roliga dagar, eller hur?!
här tog jag en bild på min underbara skylt. den säger precis det jag tycker man ska tänka! Färgerna för sig inte rättvisa på bilden, men jag ska ge er en bättre close up nån annan gång.

Colette

köpt på JC ;)<3

2010-12-21 20:27:49 http://colettekierdorf.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: