FULLSPÄCKAT SCHEMA!

Publicerat: 2010-12-03 16:46:12
Hej där.
Tänkte höra av mig, och be om förlåtelse i förväg, för det kommer nämligen inte bli världens bästa uppdatering de närmaste dagarna! Tråkigt nog.
Idag, fredag, blir det kalas hos min kusin Isabelle som fyller 10... om jag minns rätt. Sedan blir det idol och pizza. Imorgon ska vi på dop för Linnea, som föddes i september. Kom ni ihåg? Då ska jag även läsa en liten text uppe vid altaret för min lilla kusin. Nervöst!
Och sedan innan dopet ska jag även träna, så den dagen blir det ganska tight, men det får man leva med.
Sedan på söndag, är det inget speciellt än så länge, utom träning på kvällen. Och till sist, måndag. Då blir det kalas för mig, för morbror med familj, för de kunde inte komma på tisdag, då alla andra kommer!
Så, förstår ni att det kommer bli liiiite dåligt med tid för bloggen? Hoppas det.




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: