FYNDAT I GBG

Publicerat: 2010-12-23 10:12:25
Hej på er!
Idag är det dagen före julafton! Det ledsamma är att jag har inte jättehög julkänsla alltså! Men den brukar först dyka upp på riktigt när jag vaknar på julaftons morgon faktiskt.
Igår var ju då jag, min syster och min pappa i göteborg. Huvudsakligen var det inte så att jag skulle köpa något till mig, utan mer lite julklappar till mina kompisar och så, men jag måste säga, att jag gjorde världens fynd! Eurosko i femmanhuset hade världens utförsäljning nämligen, och vi ramlade lite på tur in i den affären. När vi kikade runt fick vi syn på ett par snarlika hunter stövlar, fast utan hunter märket då, utan istället med märket root på hälen. Jag var bara tvungen att testa dem, och jag måste säga, det var längesen en sko passade mig SÅ bra! När det dessutom var rea, kostade dem bara TVÅHUNDRA! Jag vore ju dum om jag inte köpte dem, eller hur? Passar ju perfekt nu efter vintern när det blir så mycket slask överallt...
vad tycker ni?

Colette

ser ju typ ut som hunterstövlar! snyggt :D<3

2010-12-23 10:14:45 http://colettekierdorf.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: