IMPOSSIBLE

Publicerat: 2010-12-11 12:23:06
Idag blir det ju ett litet kalas för mig igen, när farmor, farbror och kusin kommer hit. Jag tycker det ska bli roligt att träffa framför allt farmor för det var så längesen, pga av hon inte bor sådär jättenära... i Göteborg. Och sen ska det ju bli roligt med lite presenter såklart. Hehe. Jag kan inte säga att jag mår bättre idag. Snarare åt det andra hållet. Det som jag trodde bara var halsont har mera gått över i en rejäl förkylning med tät näsa, halsont, ont i öronen och illamående. Men inte så värst farligt längre, för jag har tagit en ipren. Ipren hjälper mot allt! Så jag ska nog klara mig gott och väl genom kalaset. Sen i eftermiddag blir det julgodisbak! Då ska vi nog se till att jag har kameran framme. Kanske kan lägga in ett tips på julgodis också?
Här får ni låten som spelas varm i mina högtalare just nu. Om ni vill se versionen som en liten flicka vid namn Maddi Jane gör, får ni länken här!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: