JULGODISBAK @ SVENSSONS

Publicerat: 2010-12-12 14:52:16
Förlåt mig för den lite mindre bra uppdateringen igår. Jag mår inte särskilt bra, så det får bloggen lida lite av tyvärr... blir förmodligen ingen skola för mig imorgon heller. Jag ska nog åka in och hyra lite filmer sen! En väldigt bra sysselsättning när man är sjuk enligt mig. Men här har ni i alla fall lite bilder från julgodisbaket igår!
RESULTAT:
knäck!♥
självklart, white christmas! himmelskt gott♥
polkabräck!
Till polkabräcken tänkte jag lägga upp ett recept, för det var så sjukt enkelt, så jag tror ni kommer uppskatta det mycket.
  • Smält två vita blockchoklader i vattenbad. (Såsom första bilden)
  • Krossa ungefär en deciliter polkagrisar. Mängden kan variera, men det får ni bestämma själva!
  • Häll i polkagriskrosset i den vita chokladen
  • Rör om
  • Häll ut på bakplåtspapper i ugnsform
  • Ställ in i ett kallt rum eller kylskåp
  • Bryt polkabräcken i så stora eller små bitar som du vill.
  • KLART!
Så, hur enkelt var inte det då? Skitgott verkligen också. Värt att pröva!

Colett

Har Moa färgat håret?♥

2010-12-12 17:46:24 http://colettekierdorf.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: