KLASSTRÄFF

Publicerat: 2010-12-27 20:49:32
Jag går ju i klass 8a nuförtiden, men det fanns en tid innan denna, hehe. Då gick jag i lilla sandhultskolan med världens bästa klass på 20 personer. Det rann många tårar på avslutningen, men nu har jag börjat i en ny klass som också är bra, så det är okej. Men nu har vi bestämt  att hela 6a ska träffas igen, en klassträff! Den dagen kommer bestå av en förmiddag vid isen, med skridskor, lekar och korvgrillning, och följas upp av ett filmmaraton hos någon med godis och sånt. Mysigt va? Jag ser fram emot det! Men här får ni i alla fall en bild på min förra klass!

edina

fin blogg, checka in min blogg gärna! :D

2010-12-28 06:17:56 http://edinaderviseviic.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: