LÄNKAD?

Publicerat: 2010-12-26 20:13:57
Alltså, vad har hänt? Helt plötsligt har min statistik höjts totalt! Har det bara trillat in massa nya läsare, eller har jag blivit länkad nånstans? Vore kul att veta! Och nu när ni ändå är så många som kollar min blogg, fortsätt att kommentera! Det är bara roligt.
Nu ska min syster ladda ner Harry Potter och den flammande bägaren, som vi har som favvo. Det har påbörjats något av ett Harry Potter-maraton på TV, men den filmen som vi gillar bäst kommer aldrig! Haha. Frustrerande. Och på tal om Harry Potter, har ni sett den senaste? Det har jag, och den är gryyyyyym! Fierce, helt enkelt. Förresten så såg jag en film på bio igår med min familj igår, som vi alltid gör på juldagen. Och igår bjöds det på en film som heter "The town". Jättebra faktiskt. Värd och se!
Men nu ska jag städa iordning mitt rum lite granna, och sedan lägga mig i soffan. Imorgon vaknar jag upp glad för att inte behöva gå till skolan!
för er som inte vet, bor jag i borås i en by uppe på ett "fjäll". här ärr det snö från oktober/november till mars, jadå!





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: