LAST DAY OF SICKNESS

Publicerat: 2010-12-14 07:56:41
Godmorgon mina kära vänner.
Idag är jag hemma, igen. Känner att jag har haft feber i ett par dagar, och inte känt mig alls på topp,och visst är det bättre idag, men inte helt och hållet. Så håller mig hemma en extra dag för att förkylningen ska lämna min kropp. Haha. Sen är det ju så att förkylningar, ja nästan alla slags sjukdomar, brukar ju vara värre på morgonen, men bli mycket bättre på eftermiddagen. Det måste det bli iaf, för jag ska nämligen göra en liten fuling idag. Jo, min vän Emma och jag hade bestämt att vi skulle åka in och julhandla idag, och så blev jag ju sjuk, men jag trodde ju att jag skulle vara frisk tills idag. Och så imorse fick jag ju världens beslutsångest givetvis... Gå till skolan och sedan julhandla med Emma, eller stanna hemma hela dagen? Då sa min mamma, att du kommer ju säkert må mycket bättre i eftermiddag, eftersom den här dagen behöver jag mest för att skrämma bort det sista lilla i kroppen, så det orkar du nog. Så om någon ser mig i staden idag, jag lovar att jag inte skolkade. Haha. Jag mår faktiskt inte jättebra i skrivande stund. Sååå är det.
Men vi hörs säkert senare idag!
KRAM




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: