LONDON!

Publicerat: 2010-12-27 11:14:52
Tänk att jag ska åka till London. Min drömstad! Jag kan inte riktigt fatta det. Men det känns riktigt skönt att ha något att se fram emot nu efter jul, annars blir man ju helt lost... man ser fram emot en enda dag i nästan ett helt år, och så på 12 timmar är den över, bara sådär! Konstigt egentligen... Men nu har jag London att se fram emot, som är lika roligt, om inte roligare, att se fram emot. Wiie!
Så jag sätter igång en ny nedräkning nu när julafton är över. Och tro mig, när den står på noll, JIPPIE!
Idag ska jag och min syster till staden för att kika runt på mellandagsrean. Sedan blir det middag och ut i snön. Kram på er!

stephanie

Tja! Allt bra?

Fin blogg du hade :)

2010-12-27 13:50:10 http://stephys.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: