SLARVER

Publicerat: 2010-12-06 07:22:08
Godmorgon.
Måndag = tråkigt = tråkigt inlägg. Men lite uppdatering blir det i alla fall!
Denna veckan hålls elevens val på våran skola tis-ons, så måndag är egentligen den enda normala dagen vi har. Och sen torsdag fredag då... men då slutar vi ju hyfsat tidigt också. Och för er som inte vet ska jag ha "spelhåla" under dessa dagar. Alltså sitta och spela massa spel huuuur mycket som helst! Sjukt kul ska det bli!
Och sedan i kväll kommer morbror med fru och barn hit för att fira mig, för de hade inte möjlighet att komma imorgon, då resten av släkten kommer. Så det blir lite presenter i förväg alltså! Sånt är aldrig så dumt. Haha. Men VET NI VAD? Jag kan vara glömsk ibland, ja det erkänner jag, men med viktiga saker brukar jag faktiskt inte vara så slarvig. Men nu har jag vart det. Jag tappade bort mitt busskort för ett tag sen, och så fick jag ett nytt. Och nu har jag tappat bort det också! Jag vet inte hur jag ska säga det när jag ska be om ett nytt, men jag hoppas dem inte blir allt för arga på mig...
Men i alla fall, nu borde jag nog göra mig iordning, ska snart hoppa in i duschen och sedan hitta något att ha på mig.
Hejdå på er!♥
just det ja! vi bakade pepparkakor igår, men dem blev inte så bra, så jag visar nog resultatet på nåt annat pepparkaksbak istället.




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: