SMÅSJUK

Publicerat: 2010-12-10 09:50:40
Låter rubriken tala. Jag kände mig sådär redan igårkväll men gick ändå på bion, som förresten var GRYM! Och så idag när jag vaknade hade jag en hals som brände, ett huvud som dunkade och öron som gjorde ont. Så det är bara att stanna hemma. Jag var ruskigt nära på att gå, pga av att jag vill ha tillbaka ett arbete i svenskan, men jag kände att eftersom det vankas kalas för mig i morgon och julgodisbak och granpyntning på söndag ville jag vara 100% tills dess. Så det blir en slapp hemmadag med mycket film idag. Inte helt fel!
Även fast jag inte var jättehungrig försökte jag ändå få i mig en bra frukost som ju är dagens viktigaste mål, i förhoppning att jag skulle må lite bättre. Denna frukosten tycker jag är superduper bra att äta, så om ni inte har Kspecial redberries hemma, köp det!
en skål med Kspecial red berries, en rostad macka med ost och gurka, och såklart, en stooort glas med mjölk!
.
Sen, mina vänner, har jag ett litet förslag. Jag tänkte att jag istället för att lägga ut alla mina presenter på en bild på en och samma gång, kan jag ta lite i taget! Vad säger ni om det?




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: