THE FIRE´S RUNNING THROUGH THE MEDIA

Publicerat: 2010-12-10 10:05:36
Om ni inte redan visste, vilket jag har svårt att tro, har nu Minnah och Jay gått ut med att dem är mer än bara vänner, ett par. Visst är det sött?
Fast o andra sidan, finns det ju ett liiiitet (stort) dilemma i detta, och det är ju att Jay har en flickvän där hemma! Det enda jag känner är att jag hoppas att Jay berättade för henne, innan nyheten spred sig som en löpeld i alla de stora kvällstidningarna, och på internet. Jaja, tänkte bara berätta det för er som inte visste!
Men jag tycker det är roligt i alla fall. Jag menar, de kommer ju inte ha problem med att en är en stjärna och den andra bara får "hänga på". Eller hur? Vi får se hur detta går!
Förresten, vem tycker ni ska vinna sveriges största musiktävling? Berätta!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: