TORSDAG

Publicerat: 2010-12-30 10:36:37
Gäääsp... Tröttsamt att ha lov alltså...
Igår var ju Emma och Cornelia här, i fem timmar som bara flög förbi. Och nu när jag vaknar får jag panik för att det redan är nyår IMORGON! Jag har inget att ha på mig än! Men jag har i alla fall bestämt mig för att inte ha på mig en klänning, utan jag kommer satsa på kanske skinnshorts, en blus, och något glittrigt. Med mina nya skor förstås! Ni får en bättre bild på dem sen. Jag älskar dem redan. Och dessutom fyndade jag dem för bara 400 kronor! Verkligen värt det. Om man nu säger så.
Så idag åker jag in till stan och ska verkligen försöka hitta något, vad som helst, nyårs-aktigt. Nästa år ska jag vara ute i myyyycket bättre tid, det är en sak som är säker...
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH SOMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: