VÄNNER♥

Publicerat: 2010-12-29 10:13:57
När jag flyttade hit till sandhult var jag ynka 3 år.  Vi flyttade från en underbar tid i Byttorp, som jag knappt kommer ihåg... Redan första dagen kom en liten tjej hem till oss och ville ha saft, och hon hette Cornelia. Senare när jag kom in i mitt nya rum satt det två tjejer på golvet och lekte. De var Emma och Cornelia. Haha, jag hade ingen aning om vilka det var och varför dem satt i mitt rum, men vi blev vänner direkt! Emma bor ju granne med mig, och hon är lätt som en syster för mig. And that´s that. Så idag kommer dem hit, och vi ska ha det allmänt mysigt!
Och förresten, planerna för nyår är smidda! Eller nästan i alla fall. På kvällen ska jag med mamma och pappa till våra vänner som vi var med på Rhodos, men innan det ska jag till bästa vännen Colette och kanske fika och så, eller det tror jag i alla fall, hon ska fråga sin mamma först. Hoppas att det går bra! Det ska bli så mysigt, för vi har inte träffats än på lovet. Men om det inte blir på fredag kan det bli imorgon också. Så vi får se! Huvudaken är att vi träffas, eller hur colette? ♥ hehe.
Men nu ska jag faktiskt till Visko en snabbis på morgonkvisten, så jag kanske hör av mig sen!
LATER!

colette

Haha, ja klart att vi måste träffas hanna! saknar sig som in i bomben!! Men jag tror att det funkar super på nyår och sen så träffas vi ju på söndagen med!! <3333

2010-12-29 12:14:00 http://colettekierdorf.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: