VÅRT JULPYNT

Publicerat: 2010-12-12 15:02:57
Är det bara min familj som dekorerar med exakt samma saker på exakt samma ställen i huset varenda år? Jag och min syster fick panik för att vi inte hittade en sak som tvunget skulle stå på toaletten... Så vi ska nog kolla om det inte finns lite mer saker nån stans... Dessutom säger alla att vi är väldigt tidiga med att sätta in julgranen. Vi brukar nämligen sätta in den runt tredje advent, för att höja mysfaktorn tidigare. Jag vet att det är vanligt att sätta in granen dagen innan julafton, men det gör inte vi!
våran julgran! i år är nog den bland de finaste vi har haft någonsin. Och förresten, ser ni dem små gubbarna som sitter där vid elementet? Det ska vara en exakt ordning på dem så som dem sitter, så det var lite tjafs mellan systrarna svensson först, men sen fick vi till det i alla fall!
den här lille tomten flyttade in så sent som förra året!
så länge jag kan minnas har den här tomten suttit på samma plats...




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: