TIPS

Publicerat: 2010-11-13 09:08:22
Ursäkta att jag inte la in ett inlägg igår... Tiden bara försvann och helt plötsligt hade vi ätit upp det jag skulle ta kort på och skriva om.. Men jag kanske lägger upp receptet sen i alla fall, det är så enkelt ändå. Det hoppas vi på att jag kommer ihåg! Haha.
Idag ska vi faktiskt på loppis igen! Vi behöver köpa lite saker och så, och då är såna här loppisar perfekt! För er som gillar att gå på loppis kan jag tipsa om några nu!
Detta ligger ju inte långt ifrån mig så det är ju bra. Denna loppisen har lite av allt, (dock inte kläder). Prydnadssaker, Böcker, Möbler, annan inredning, Telefoner, Plåtburkar osv osv.... Visst låter det bra? Jag tycker om att gå där.
Den har bara öppet på lördagar, och om ni åker dit, ta på er varma kläder om det är kallt ute! Det är i det gula stationshuset mittemot Ica Köpét.
Jag ÄLSKAR den här loppisen. Den har allt! Och mysig är den också. De har tillverkat en liten, inredd affär i ladan, och har även lite större möbler utanför under tak. Det finns tre rum i affären, var av ett är stort. De har möbler, speglar, plåtburkar, silverfat (som jag köpte) och andra jättefins glasburkar t.e.x. Jag kan ju inte räkna med allt för det skulle ta år. Jag tycker verkligen, verkligen, verkligen att ni som gillar loppisar ska ta er en sväng förbi Snökullaboden. Ni kommer inte att ångra er. Kika in på deras hemsida!
Ja, den här loppisen kanske är lite svår att hitta, men det kan det vara värt. Loppisen ägs av ett gammalt par som har det som en hobby ungefär (jättetrevliga faktiskt) och i deras lada finns det fullt med fina saker att titta på, dock mest möbler. Och visst, det är jättekul att kolla på möbler också, men det var inte precis det jag var ute efter då.. Fast det fanns fina gammaldags stolar där också, och det tycker jag är fint. Behöver ni något i möbelväg, då kan ni besöka den här loppisen! Den har öppet "när de är hemma".




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: