JULMARKNAD!

Publicerat: 2010-11-27 10:06:19
Idag ska jag iväg på årets första julmarknad. Den äger rum på Åhaga, och ska tydligen vara väldigt bra. Huvudsaken är att det finns rejält med julkänsla, eller hur? Japp.
Ja, det går lite långsamt för mig att skriva för att jag hade minst sagt ingen känsel i min högra hand i morse. Smarta jag, hade tagit husets tightaste snodd, satt den runt handleden och somnat med den. När jag vaknade, kände jag inte handen och mina fingrar var korvar! Haha. Det sticker lite i fingrarna fortfarande.
Jaja. Nog pratat om snoddar och händer.
Nu till det viktiga: LINNEA ÅKTE UT IGÅR! Vad fasen tänker svenska folket med? Linnea skulle ha vunnit allt... hennes stil var bara så mitt i prick alltså! Jag tröstar mig med att hela idolgänget snart drar ut på turné tillsammans. Då kommer Linnea vara grym!
I alla fall, ni som har tagit er ända hit i texten, får ha en bra dag!
en morgontrött hanna i usel cam

Colette

Nya huset? :P

2010-11-27 12:58:04 http://colettekierdorf.blogg.se/
Colette

svar: Aha, färgen blev super! (y)

2010-11-27 18:44:16 http://colettekierdorf.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: