SÖNDAG

Publicerat: 2010-11-14 10:07:09
Godmorning!
För det första: GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA PÅ FARS DAG! Jag älskar dej♥
Idag vaknade jag senare än vanligt, klockan 09.00. Och jag är faktiskt ganska stolt över mig själv! Haha.
Jag vet inte riktigt varför, men när jag klev upp, var min kreativitet uppe på 1000000, så jag satte mig ner och började scrapbooka. Jag och Emma gjorde faktiskt det igår ikväll också, så nu har jag gjort två kort till pappa, ska bara välja vilket jag ska ha. Jag tycker faktiskt att ett scrapbooking- kort som man har gjort själv är som en liten egen present, för det är ju ofta väldigt fint och så. Så om ni har scrapbooking saker hemma, sätt igång nu!
Ja just det, Här ser ni också vad jag har köpt till pappa:


från fatih. (haha, mammas ljusstake fick agera huvud och hals)
en liten skojsak, ett slags skohorn, men toppen är som ett fågelhuvud med en näbb, så fick man en sak till som man hänger skohornet på.
SCRAPBOOKING:



kortet jag gjorde idag

kortet jag gjorde igår.

Det lutar åt att jag tar kort nr.1 för jag tycker det är finare. (Det jag gjorde idag) Men vad tycker ni läsare?






Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: