BURGUNDY

Publicerat: 2010-11-11 17:45:54
Hoppas att ni har det bra. Jag tänkte tipsa/tycka till om den här färgen som har/kommer slå igenom stort i vinter. Jag har bläddrat i flera modemagasin och den här färgen dyker upp lite sådär överallt. Burgundy heter den, och vad är det undrar väl ni? Det gjorde jag också först, och jag kan inte säga att jag fullkomligt älskade den, men nu, nu gör jag faktiskt det! Färgen är höstig, men inte tråkig. Och den går att matcha till rätt så mycket faktiskt!
Bara kolla in vad de olika butikerna satsar på burgundy:


Knitted Slouchy Pocket Cardigan Knitted Pocket Crop Jumper Knitted Shrug Cardigan




Sakina tunic Tawny port 249 SEKAlva bolero Biking red 149 SEKElina top Tawny port 199 SEK





Cissi

Nu är vinnaren utsedd i dagens blogg. In och kika om det blev du! :)

2010-11-12 01:24:26 http://cviklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: