16 april 2010

Publicerat: 2011-04-16 08:13:31
Godmorgon fina ni!
Idag vaknade jag upp till en mulen dag och klockan stod på 07.47. Inte så vidare roligt, men jag har, som allltid inga problem med att vakna tidigt. Får bara mera gjort då om inte hela dagen hinner gå innan jag över huvudtaget tar av mig pyjamasen. Så det är rätt gött ändå måste jag säga!
Idag är planerna lite oklara, men det kan hända att jag möjligtvis åker till göteborg idag. (igen). Bara att det kostar ju så fruktansvärt mycket för mig att åka utan fritidskort, så jag lägger nästan mer pengar på resan dit och hem än saker jag köper liksom... så vi får se!
Men jag ska i alla fall hitta på något, om det blir stan, göteborg eller något annat vet jag inte än.
Men nu ska jag nog slänga  mig framför TV:n!
Bjuder på en bild från joggingrundan jag, colette och oscar tog till sandared häromdagen! Hurtiga gänget...




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: