Dagens val

Publicerat: 2011-04-21 15:37:21
Hej!
Jag har precis kommit hem från en snabb runda i stan, där jag köpte två presenter till mamma som fyller år på söndag. Vad jag än hittar på i helgen måste jag in i fler affärer och handla någon mer present. Jag tycker alltid att det är lika roligt att handla presenter till familjemedlemmar. Ge är bättre än att få, som man brukar säga!
Även idag var det riktigt varmt och skönt och jag bestämde mig därför för att inviga mina nya shorts från consious collection. För att inte frysa tog jag på mig ett par rejäla boots. För en gångs skull klädde jag mig perfekt för dagens väder!
Kavaj från Zara, shorts från H&M, T-shirt från H&M (gammal), väska gammal, boots från H&M




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: