Första skoldagen

Publicerat: 2011-04-26 16:30:39
Hej bloggen!
Nu är den första skoldagen avklarad, och jag tycker faktiskt att det känns helt okej. Vi har ungefär bara tre riktiga skolveckor kvar innan sommarlovet (!!!!!!!!!!), eftersom vi har prao i två veckor om två veckor, och även elevens val en vecka. Det känns helt underbart och verkligen något att ha som morot nu de här två veckorna som ligger framför oss, som man verkligen måste ge allt för sina betyg. Jag är så nervös!
Men i alla fall, jag ska snart sticka iväg på träning i Sjömarken. Ska bli riktigt gött, och speciellt eftersom vi hade joggning i idrotten idag, joggade nog en bit över tre kilometer absolut, och jag har kommit fram till att jag verkligen gillar att jogga!!  Men i alla fall, därefter åker jag till Olsfors för att kolla på match. Vi ses ikväll!
Kram ♥




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: