Gårdagens eftermiddag/kväll genom iphone

Publicerat: 2011-04-02 10:44:25
Vi slutade skolan, glada att det är fredag! Mitt paraply som Elin och Alva leker med på bilden kommer från Clas Ohlson 39:-
Jag drog till Knalleland med snyggingarna Mathilda o Alva!
Efter att ha varit hemma och käkat mötte jag upp alla tjejer igen i Borås Ishall för att kolla på the one and only Colette! Och jag måste säga... att trots att det kanske bara var en "liten" uppvisning här i Borås, var det lätt den vackraste sporten jag har sett! Jag har ju sett Colette åka innan, men det var så himla, sjukt, otroligt VACKERT! Vi satt bara och rös under hela föreställningen. Och när Colette åkte solo, SHIT! Kände nästan att tårarna var nära! Stolt kompis är jag minst sagt.
Taggade tjejer i mörkret! Fantasy on Ice var en grym isshow!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: