Hurtig

Publicerat: 2011-04-22 21:10:58
Godkväll! (känns alltid lika fånigt att säga så). Vad gör allihopa så här på långfredagen? Själv ligger jag i min sköna säng och kollar på tv medan jag är så snälll och mobilbloggar, haha. Den här dagen har varit riktigt skön, minst sagt. Den började med att jag faktiskt (trots soligt väder) stannade inne i Sängen i en av mina läs-bubblor och läste slut en tjockis. Klockan var närmare 12 när jag hasade mig upp för att andas in lite havsluft och njuta av solskenet. Det var nog faktiskt inte riktigt lika varmt här som i Borås idag, men jag tycker att sen ständiga havsytsikten och den rena, klara havsluften jämnar ut det hela rejält. Sedan åka vi in till centrum för att uträtta lite ärenden. Sen styrde vi kosan hemåt och bara slappade, åt lite, satt ute och sådär. Det följdes upp utav en cykeltur till affärn. Sedan gav sig jag och pappa iväg på en joggingtur , på drygt 3 kilometer. Känns alltid lika gött efteråt. Men nu ska jag kolla på talang och gosa ner mig lite mer i sängen. Ha en riktigt go påskafton imorgon! Kram




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: