Måndag 18 april

Publicerat: 2011-04-18 10:02:00
Godmorgon!
Vilken underbar dag det är idag! Helt otroligt fint väder och jag blir bara sugen på att gå ut, och stanna där hela dagen. Tror faktiskt att jag ska försöka haffa någon och ta en promenad även idag. Det är så himla härligt! Man känner verkligen att våren börjar komma när man vaknar upp till 10 grader.
Dagen kommer nog bestå av hoppning på studsmattan, en tripp till stan där jag ska köpa presenter till min syster, och som sagt förmodligen en promenad/joggning. Igår var jag så fruktansvärt pigg i benen när jag var ute och joggade, det var en jättehärlig känsla.
När jag åker till stan tror jag att jag ska ha på mig min nya t-shirt. För shortsen är det ju för tidigt att ha än så länge. Men snart så!
Såhär ser det ut utanför fönstret idag. Underbart!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: