Mobilblogg- i Varberg

Publicerat: 2011-04-22 08:28:13
Godmorgon! Jag bestämde mig för att inte höra av mig igårkväll så jag gör det nu istället. I skrivande stund ligger jag nerbäddad i min säng som skulle kunna vara världens skönaste (sover så gott här!) och har precis vaknat. Tråkiga besked kom igår att emma och Cornelia inte kommer, fruktansvärt tråkigt, såg verkligen fram emot det. Menmen, inget att göra åt. Så istället vet jag inte riktigt vad dagen har och bjuda på. Den kommer med säkerhet innehålla mycket rullande på cykelsadeln, det är jag nästan säker på. Vi kanske skulle cykla iväg och hälsa på några kompisar. Men annars är det i princip oklart. Men nu tror jag att jag ska kliva upp och sätta igång den här dagen! Ha en härlig långfredag allihop. Kram!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: