Till skolan

Publicerat: 2011-04-11 08:20:21
Idag börjar vi "sent" vilket är skönt då jag inte behöver stressa lika mycket på morgonen som jag brukar. Nu ska jag gå om cirkus tio minuter så jag borde egentligen inte sitta vid datorn, men jag tänkte bara slänga in ett litet inlägg.
Idag drog jag på mig min långkjol, en t-shirt från Lager157 och mina marinblå,låga converse.





S A N N A S . R U M

Riktigt snyggt Hanna!



Sv; åh tack, du vet inte hur glad jag blir över din kommentar! Egoboost på hög nivå, helt enkelt.



Vad kul att du gillar London, tycker helt klart du ska försöka ta dig utomlands efter gymnasiet, och även om aupairjobbet är hårt så lär man sig så otroligt mycket. Inte bara om att laga mat, städa och ta hand om barn - utan om livet. Att bo med sin egen familj kan aldrig visa hur det är att HA en familj på riktigt, men nu får man, på nära håll, se hur det är att ha en familj, motgångar och medgångar, fördelar och nackdelar vilket är väldigt bra för framtiden. Har tidigare varit väldigt... ska jag ha barn eller ska jag inte ha barn? Men nu har jag börjat inse att det är klart att jag ska ha barn! Sådana saker lär man sig. Vilket är ganska viktigt för livet. Sånt är ju bra att veta (; Sedan lär man sig självklart mycket annat; språket (om man tror man är bra på engelska när man går ur gymnasiet så är det inte sådär jättemkt... för vardagsengelska lär man sig sällan i skolan och att kunna uttrycka sig i vardagen har varit en utmaning men det kommer!) Så tack igen för allt det fina du skrev, och hoppas du tar ditt pick och pack och drar till London efter studenten (;

2011-04-11 11:53:17 http://sannasrum.se



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: