What a feeling

Publicerat: 2011-04-16 09:50:58
Tänkte bara tipsa er om ett sätt att tjäna pengar!
Det är nämligen så att föra några veckor sedan blev jag så sugen på att tjäna en extra slant, och kom på idén att sälja saker jag inte ville ha på tradera!
Sagt och gjort, så började jag med att lägga upp jackan jag köpte i London på auktion. Den fick jag sålt för ett väldigt lågt pris, 270, men jag blev ändå nöjd. Sedan kom jag ihåg att jag hade en gammal mörkbrun skinnjacka från H&M som jag älskade typ förr-förra hösten men som nu bara hängde i en garderob i tvättstugan. Så fotade jag den och lade upp den med. Och tro det eller ej, men den fick jag 300 riksdaler för! Vid den tidpunkten hade jag alltså tjänat  660 kronor (eftersom frakt ingår, 50 kronor vardera). Riktigt härligt! Så nu har jag i alla fall mer eller mindre 900 kronor på mitt konto, och eftersom jag endast får månadspeng än så länge (400) och inget barnbidrag, är det ganska mycket för att vara jag!
Så, har ni något gammalt hemma men som ändå är i bra skick, testa och lägga upp den på tradera eller blocket. Men gör som jag, ta hjälp av storasyster/bror eller mamma/pappa. Det kan ju hända att små filurer fifflar med pengar eller liknande. Jag har mailat mina köpare och sett till att inte skicka plagget förrän vi sett att dem har satt in pengar på mammas konto. På tradera måste man vara 18+ för att bli medlem, så därför har min mamma ett konto som vi alla använder.

K A R O L I N A

göött!:D

2011-04-17 00:11:39 http://bykarolinaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: