Woopsi...

Publicerat: 2011-04-25 21:14:36
Alltså det här var ju verkligen inte bra. INTE BRA! Skäll ut mig, slå mig, säg nåt elakt, haha. Uppdateringen har varit lika långt nere som på botten av atlanten den här helgen/veckan. Och jag ber om ursäkt, igen! För det är typ det enda jag kan göra. Och att förstås, uppdatera bättre. Men nu börjar skolan igen (suck) och livet återvänder till det vanliga och rutinerna infaller igen. Typ som att kliva upp exakt kvart i sju, äta frukost sju, packa gympa påsen halv, gå till bussen kvart i, åka bussen fem i, komma till skolan tio över, börja skolan tjugo över, åka hem från skolan halv fyra, komma hem tio i fyra, äta mat, plugga , träna.. ja typ så!
Och då kommer bloggen in som vanligt efter skolan som jag brukar göra. Då ska jag vara duktig och ta mycket bilder osv! Vad tycks? Nu har jag lovat! (tummis på det?)
En gammal outfit




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: