HELGENS PLANER...

Publicerat: 2011-02-01 19:03:58
Hej min vänner!
dålig uppdatering... jag vet! Men det ska bli ändringar på den fronten, det svär jag på. Designen kommer fixas,  kanske rent utav pillar med den lite själv.. Och sedan ska jag försöka få liv i systemkameran här hemma. Min mobil har ju varit något av inaktiv de senaste månaderna, på grund av att den har fått åka fram och tillbaka mellan verkstad och mig, och därför kanske en myyyycket rolig sak kommer trilla in hos mig... Kan ni gissa vad det är?
Menmen, syftet med detta inlägget var att jag skulle berätta vad jag ska har för mig i helgen, det kommer bli väldigt roligt tror jag!
Det är nämligen så att på lördag kommer mina vänner till sandhult, (inte helt o hållet bestämt vart vi ska hålla hus). Det blir förmodligen jag, alva, mathilda, colette, oscar och gustav. Vi tänkte ta en promenad uppe på fjället ( mycket pga av att vi ska se hurtiga ut i träninsdagboken... haha!) och sedan ta en fika och kolla på någon skön rulle.
Söndag! Även där vill vi vara hurtiga... hehe. Jag, Mathilda och Alva drar på yoga! Min mamma har ju yogaklasser inne i stan, så vi får komma gratis! Perfekt tycker jag.
Så där har ni den! Kan hända att mamma har planerat något annat också, men det vet jag inte just nu. Det blir en skön, men rolig helg.
Ikväll är jag o min syster Moa ensamma hemma, så jag antar att vi kommer sitta bänkade framför TV:n... men först, plugg! jippi..
Lite bilder på mina goa vänner!

cornelia

en iphone kankse kommer trilla in hos dig ? :D




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: