SOVMORGON

Publicerat: 2011-02-11 09:29:35
Godmorgon!
Idag är det faktiskt sovmorgon! Man kallar ju måndagar sovmorgon på min skola, då man börjar 09.00 och det är enligt mig ingen sovmorgon! Jag måste ändå gå till bussen halv nio, istället för kvart i åtta.
Men idag! Idag börjar vi 10.20. Det är vad jag kallar en ordentlig en! Jag vaknade 08.00 och har ätit en lång frukost, kollat på TV och sitter nu här med en timme kvar till start! I eftermiddag ska jag nog packa lite inför varberg, förresten har jag sagt det? Jag ska till min stuga i Varberg i helgen! Fråga mig inte varför.
Idag ska vi förresten ha en nyhetssändning i SO:n! Vi ska spela in en liten "pjäs" eller vad vi nu ska kalla det och i den ska vi prata om de senaste nyheterna. Lite nervöst, men roligt!
En bild från när jag bakade häromdagen. Det blir fel gånger, och jag tipsar er än en gång om att göra den hönökakan!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: