WORLDWIDE

Publicerat: 2011-02-03 13:16:57
Min dröm har alltid varit och kommer alltid att vara att resa över hela världen. Uppleva olika kulturer, maträtter, människor och framförallt UPPLEVELSER. Grekland har alltid varit stället för mig, och nu när jag även har varit i London vet jag precis vart jag ska börja att leva min dröm. Man ändrar sig otroligt många gånger under sin livstid och barndom vad man ska göra under sitt enda liv. Och trots att jag har gjort det många gånger, har detta alltid varit något som har etsat sig fast.
Min syster och jag vandes oss redan när vi var små att resa och allt vad det innebar med flygplatser, flygresor, annorlunda miljöer och annorlunda upplevelser. Det är jag glad att jag har fått vara med om så jag är förberedd på vad som finns att vänta där ute i stora vida världen!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: