BILDOMB

Publicerat: 2011-01-03 10:18:33
Klassträffen igår var underbar! Allt gick som planerat och vi hade otroligt roligt, framför allt på kvällen, när vi hade filmmaraton i klubbstugan. Vi tittade bland annat på paranormal activity, och jag är ju mega-anti mot skräckfilmer men jag kollade lite ändå. Fast sen när jag åkte hem för att äta hade tydligen det allra läskigaste varit, så det var ju bra att jag missade det, haha.  Jag hade inte med mig kameran till pulkabacken men jag hade med mig den på kvällen, så ni kan få se på dem bilderna nu!
skraja killar...

colette o thomas
¨
några av oss!

börjar göra oss iordning för film...

riktigt stor och härlig TV!

mums!

tummen upp!

viskleken på nya höjder...

glada tjejor

Så, det var allt jag hade att bjuda på om man säger så, haha. Jag har skrivit en liten text under varje bild nästan så att ni kan förstå lite bättre. Men nu ska jag gå o käka frukost tror jag!
Kram på er!♥




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: