EN VANLIG DAG I SKOLAN...

Publicerat: 2011-01-17 15:50:37
Hemkommen och sådär lagom trött efter en normal skoldag. Lektionerna gick förvånansvärt snabbt och speciellt Engelskan, då jag och Joel skulle spela in en liten "pjäs" på en "recorder". Alltså bara ljud. Det gick väl sådär måste jag säga. Vi gjorde säkert 7 omtagningar, på grund av att vi sa fel eller började skratta... får hoppas att inte själva dialogen vi hade gjort påverkades allt för mycket...
Om cirkus en timma kommer morbror m. familj hit och ska hjälpa oss planera inför Londonresan på torsdag, då hans fru har bott i London och känner till alla guldklimpar.
Förövrigt är jag rymt taggad inför London och vill bara att dagarna ska gå nu!
Ha en fin eftermiddag, jag lägger in en bild på min vän Mathilda från idag. Låt oss bara säga att vi var lite (mycket) uttråkade på matten...




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: