FREDAG

Publicerat: 2011-01-14 07:55:35
Godmorgon!
Skrev precis ett jättelång inlägg, och så försvann allt.. Hur kul är det? Aaaaahhh..
Idag har veckan gått så snabbt att jag knappt har hunnit med. Det känns om att veckorna bara består av  måndag och fredag. Tiden borde ta och sakta ner lite tycker jag!
I eftermiddag kanske det blir till stan med någon kompis eller liknande, men annars taggar jag för en lugn hemmakväll, på grund av att jag är så trött sen gårdagens träning.. Jag kom väl i säng halv elva, men om man lägger på ett träningspass på det, och att man går upp så himla tidigt, så höjer ju det trötthetsskalan en rejäl bit.
Men hoppas ni får en superbra fredag!♥
p.s. i eftermiddag får ni se hur bra min noppring och färgning blev!

åh! detta är en bild från sommartiden! den bruuuna och fina tiden...




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: