FROM LONDON TO ME

Publicerat: 2011-01-14 19:48:00
Tjena!
Fredagkvällen är på ingång, och jag är verkligen glad att jag bara valde att vara hemma, för jag är väldigt trött redan nu!
Imorgon är planerna att stå och sälja bingolotter på ica köpet i sandared från två till fyra, och efter det kanske jaag ska vara med Emma. Innan vet jag inte riktigt än-
Och sen kommer ju Londonhelgen också! Åker torsdagen den 20:e, och är hemma redan på lördagen. Men skit samma! Jag ska till London vafasen. Svårt o fatta.
När jag ändå är där tror jag att jag vet exakt vad jag ska spana efter speciellt i alla fall. Nämligeeeen...
En snygg, lite större, gärna beige eller svart, VÄSKA.
En lite "finare" gärna päls, JACKA
Jeans, slitna, (inte söndriga!) JEANS
DR.MARTENS möjligtvis!
Sen kommer jag säkert fynda en hel del fina blusar och sånt!

förra gången på resande fot...




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: