GLIMMERPLAN

Publicerat: 2011-01-01 17:46:35
Hej!
Ledsen att jag inte har hört av mig. Det är ju så på nyårsdagen, man är helt urpumpad från gårdagskvällen.
Angående gårdagskvällen, det var hur kul roligt mysigt och skoj som helst! Trivs helbra i deras sällskap, och det kommer jag nog alltid att göra. Vi spelade massa spel, jag , K och M gick ut och hade smällarkalas på kvällen, och jag trodde jag skulle få ont,  så mycket skratt bjöd kvällen på. Nyårsafton borde ske oftare! Det är ju så himla kul. Men nu till den tråkiga delen... när vi gick ut då, taggade som vi var på tolvslaget, speciellt jag och Kristoffer, märker vi att, jaha, preecis nu, precis den här minuten, timmen, dagen, har helt plötsligt Gud bestämt att det ska regna, blåsa och vara iskallt. Jadå. Men vi ska ändå ut, det måste ju ändå gå, tycker man. Men nej. Vi fick typ igång en raket, och de flög inte ens upp i luften, den fastnade i marken, så den smällde precis vid oss. Lyckat!
Så nu ska vi dra oss upp mot sjuhärads högsta höjd, och Glimmis, för att ha raketkalas! Idag ska det fasen gå. Så om ni ser massa raketer, är det viiiii!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: