HEMMA, TRÖTT

Publicerat: 2011-01-23 15:00:02
HEJ!
Nu var man hemma i lilla Sandhult igen. Helt sjukt, igår morse sprang jag runt på Londons gator och åkte tunnelbana hit och dit och nu sitter jag här i mitt lilla rum med snön liggandes utanför, igen. Ja, det går inte riktigt att smälta att jag faktiskt har varit i min drömstad. Alltså, jag har äntligen hittat stället där jag hör hemma! Det var en otroligt konstig känsla ändå, när jag kom dit, det kändes lite som att ha kommit hem, inte någonstans där man inte visste vart man var, en sån där otrygg känsla man kan få när man är utomlands, utan jag bara slappnade av och njöt. Konstigt. Jag kan slå vad om båda mina ben att jag kommer åka tillbaka till London och bo där en längre tid när jag blir stor.
Idag är jag helt dödstrött. Därför hoppar jag träningen idag, känns inte som att jag kommer tillföra särskilt mycket om jag går dit.
Tror att jag bara ska hänga lite med Emma och äta skittles som jag köpte i London. Ikväll blir det till att kolla på handbollsmatch på TV då Sverige har kommit jättelångt i VM! Kom igen nu Sverige!
Förresten, här får ni en länk till mitt album "London 2010" på fejjan.




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: