it´s a beautiful day

Publicerat: 2011-01-27 14:56:33
Hej på er!
Härlig dag det är idag! Soligt och blå himmel. Dock väldigt kallt, men det har jag inga problem med.
Idag var det faktiskt en bra dag i skolan tycker jag. Lektionerna gick snabbt och det var roligt. Sen så fick vi tillbaka matteproven och jag upptäckte att jag bara var två poäng från max! Oj vad glad jag blev. Sen hade vi bad för första gången, (eller jag hade det för första gången, missade de två första). Det var roligt faktiskt! Simmade 20 längder och hoppade från trean, knåpade ihop 7 poöng på det!
Ikväll kan det hända att det blir träning. Har inte riktigt bestämt mig än.
Hejhopp!
Här har ni dagens detaljer! Två bar ûbersygga kors i vardera öra. Köpte dessa plus ett par likadana fast mindre på JC igår. Endast 60 kronor! Kap med stort K.
nån slags "dagens". Svart blus från Chelsea, svarta jeans från Gina Tricot och boots från H&M.





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: