MONDAY TUESDAY HAVE TO GO

Publicerat: 2011-01-26 07:22:39
*gäääääääääsp*
Godmorgon där!
Sovit gott? Hoppas det.
Så fort tisdagen är gjord får man en sån känsla att veckan snart är över på något sätt... Egentligen är den ju inte det, men vi har en sån farligt go dag idag och på alla onsdagar, så den försvinner lika snabbt som den kom ungefär!
I eftermiddag blir det kanske en liten fika med Mathilda, med mycket tjöt och skratt. Förhoppningsvis inte för mycket plugg i alla fall, men det kan faktiskt vara lite mysigt det med!
Jag kan väl höra av mig sen, antingen ikväll eller på håltimmen idag.
Kram! ♥
En bild min fina vän Emma tog när vi var ute och tog vinterkort. Fint tycker jag!

cornelia

riktigt fina bilder har ni tagit !

den är bilden är extra fin !



kolla gärna iin min blogg och ställ en fråga i frågestunden !

http://anderssoncornelia.blogg.se/2011/january/f-r-a-g-e-s-t-u-n-d.html#comment




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: