NYA PLANER!

Publicerat: 2011-01-13 07:48:43
Godmrogon, godmorgon!
Klev upp halvt död klockan sju, men har nu börjat vakna till liv och ska om ungefär tjugo minuter gå till skolan. Torsdagar är ingen "jippi!-dag" , vi har nog ungefär alla ämnen utom de praktiska och No, typ. Men det är bara och bita ihop och visa sitt bästa nu andra terminen i åttan. Jag är väldigt glad över att jag är på väg mot ett MVG i engelska! För så mycket vet jag, är det något ämne som det inte ens finns med på kartan att ha under MVG, så är det i engelska. Hehe. (och så får jag inte mvg säkert...)
Sen imorse kom jag på en ny grej jag kanske kan göra i slöjden! Japp. Och först låter allting väldigt konstigt när man säger "stickat" framför, men sen när jag börjar tänka efter.. hmm, det kan nog bli ganska bra, känner man då.
Så vad säger ni om ett par "gammeldagsvita" eller typ "krämfärgade" shorts? Stickade shorts?  Vill gärna höra vad ni tycker, så jag inte helt och hållet har lost my mind.. Hehe.
slängde på mig min pälsmössa från göteborg, och är redo för alla dessa minusgrader där ute!

syster

Stickade shorts är så rätt! Satsaaaa;)

2011-01-13 19:10:46



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: