OMÖJLIGT?...

Publicerat: 2011-01-09 22:13:50
Godkväll! (säger man så?)
Jag är ledsen för uppdateringen, men dagen har varit ganska så fullspäckad. I morse halkade jag, min moster, mamma och mina kusiner runt 6 kilometer på en tipspromenad, efter det hem, äta, vara med Emma, och sedan på kvällen/eftermiddagen fick vi lite gäster. Mysig dag, men tyvärr fick bloggen lida ganska mycket. Inatt ska jag ladda kameran så ni kan få en första-dagen i skolan outfit bild! Har tre alternativ, får se vilket jag väljer bara... På något omöjligt sätt känner jag mig lite pirrig inför imorgno.. Jag vet inte varför! Haha. Men det är mer eller mindre snöstorm ute så jag får väl hoppas att bussen kommer . (eller inte). Men vi får väl se!
Men nu säger jag godnatt, och sov så jättegott!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: