PRAOPLATS

Publicerat: 2011-01-18 18:23:32
Hej där!
Jag kom just hem efter en runda i stan med Alva. Vårt mål var att fixa en praoplats, och vi kom faktiskt en bra bit på vägen mot en! Vi försöker nämligen få en plats på Grand Hotel som ligger mitt i Borås, och därför hade vi förberett oss ganska mycket med beskrivningar av oss själva, saker vi skulle säga och så vidare.. Vi kom därifrån med två telefonnummer och en positiv inställning till det hela. Härligt!
Men jag måste säga, när vi klev in på hotellet blev jag helt förvånad, helt plötsligt såg det inte ut som vi var i lilla Borran längre, det var mer som i en amerikansk film! Hissarna, lobbyn, receptionen och allting! Skitcoolt. Kanske inte var precis där jag passade in just då kände jag, men jag hoppas verkligen att det går vägen alltså! Skulle vara så himla roligt.
Dagen i skolan var skön. Precis som min smak. Det känns helt underbart att det bara är en dag kvar tills jag åker till LONDON. EN FREAKIN´DAY. På torsdag går jag inte till skolan för då måste jag hinna med växling av pengar med mera. Sen på kvällen åker vi! På lördag skulle vi åkt hem jättetidigt på morgonen, men min snälla mamma bokade om så vi åker hem klockan 2 istället! Super.
Lägger in en liten planering sen vad vi ska göra under våran dag i London.
PUSS PÅ ER SOM KOM ÄNDA HIT! (haha skrev fel, skrev PISS, det är väl roligt, piss på er!)
åh vilken härligt outfit från i somras! åh, brun!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: