THE NIGHT IS HERE

Publicerat: 2011-01-12 20:04:38
Nu är bion avklarad, och jag måste säga, att den var riktigt, riktigt bra! Jag älskar den sortens filmer där det ligger en smula mystik över hela handlingen, och när upplösningen blir dramatisk och saker hände då som förvånade mig jättemycket! Om det låter som din typ av film, gå och se den! Vi gick klockan halv sex, och nu sitter jag här hemma i myskläderna klockan åtta. Det är en bra tid tycker jag! Nu när det är skola igen. (uuuuuhh)
Imorgon står noppring av ögonbryn och färgning av fransar på schemat hos min moster som brukat jobba med det, och senare på kvällen (klockan åtta) träning i Olsfors av alla ställen... Men skönt med ett (förhoppningsvis) svettigt träningspass!
Nu ska jag kolla på TV en stund. Sen blir det mat.
Om vi inte hörs, godnatt ♥
förresten! kul att jag har fått så många besökare idag! Roligt att så många gillar min blogg ♥

en bild jag tog i vintras!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: