TRÄNINGS/MAT-DAGBOK

Publicerat: 2011-01-30 11:17:10
I skolan pågår just nu detta i åttonde årskurs, att man ska skriva tränings/mat-dagbok. Man antecknar allt man äter, och då menar jag verkligen allt. Och så ska vi även skriva ner alla sorters fysiska aktiviteter vi gör i fem veckor. (!). Hamnade lite bakom i schemat i veckan, så jag satt nu i morse och försökte komma ihåg vad jag åt i tisdags... inte lätt kan jag säga.
Och ärligt talat, vet jag inte vad jag tycker om det här. Några hade gjort någon undersökning och kommit fram till att såna här uppgifter inte var så himla bra för tonåringar.. Jag kan tänka mig att det kan vara så, man känner ju lite ångest när man egentligen viiiill ha den där chokladen men inte tar den, för det måste man ju skriva upp.. Hmm, ja jag vet inte. Det är ganska jobbigt att tänka på hela tiden!
Det bästa skulle vara om jag bara kunde äta upp den och anteckna det efteråt!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: